هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : samiM

 

هتل یاس مارینا دبی

هتل یاس مارینا دبی هتلی 5 ستاره دبی در منطقه ابوظبی دبی می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و 499 اتاق مجهز و راحت کی اقامتی خوش را میتوان در آن تجربه نمود و با موقعیتی مناسب از لحاظ مکانی می باشد  که در هر ساعت پذیرای میهمانان تور دبی پاییز 94 خود می باشد. از امکانات رفاهی هتل یاس مارینا دبی می توان به سالن جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ، مراکز تجاری ، دستگاه خود پرداز ، کرایه ماشین ، صرافی ، خدمات خانه داری ، امکاناتی برای معلولین ، آسانسور ، تهویه ، گاوصندق ، رستوران  و همچنین قابل ذکر است که این هتل دارای فروشگاهی می باشد که مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 می توانند سوغاتی های خود را از این مرکز خریداری کنند. هتل یاس مارینا دبی دارای زمین گلف و سالن بدنسازی و اتاق ماساژ نیز می باشد که میهمانان می توانند زمانی در روز را برای استراحت و تفریح در این بخش ها و یا استخر روباز هتل بگذرانند. از دیگز امکانات هتل خدمات نگهداری از کودک می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 که با کودک خود سفر میکنند قابل ارائه می باشد. با اقامت در هتل یاس مارینا دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

 

هتل جبل علی دبی

هتل جبل علی دبی هتلی 5 ستاره در منطقه پالم دبی می باشد که دارای بسیار زیبا و خاصی می باشد ، این هتل دارای مکانی برای گلف است که برای میهمانان هتل فراهم گشته تا با آرامش و سکوت سفری خوب را در هتل جبل علی دبی تجربه کنند برای مسافرانتور دبی زمستان 94امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری آماده گشته است . این هتل برای همه افراد با انواع سلیقه امکاناتی را فراهم کرده است و می تواند گزینه ی خوبی برای سفر شما به دبی باشد. قابل ذکر است که هتل جبل علی دبیمکانهایی شاد و مفرح را برای گردشگران تور دبی دی ماه 94 مهیا کرده است تا آنها با خاطراتی خوش هتل را ترک کنند . 

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل جبل علی دبی , هتل یاس مارینا دبی , قیمت هتل های 5 ستاره دبی , لیست هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: